Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Paljon asiaa PV:stä, hyvää kahvia ja iloista seuraa

Hei

Kiitos iloisesta seurasta lauantaina Helsingissä. Olisin toivonut suurempaa osanottoa, mutta hyvä näinkin. Jos ette ole huomanneet nyt aurinkokin paistaa taas ja mieli on korkealla.

Mukavaa oli tutustua uusiin pv-ihmisiin, enhän ole muita tuntenutkaan henk.kohtaiseti kuin vaimoni sisaren, joka on sairastanut pv:tä diagnostoidusti n. kaksi vuotta.

Syöpä tai ei, olkaamme onnellisia, että pv-läisillä on suhteellisen hyvä hoito kuitenkin. Olen saanut elää jo lähes 40 vuotta pv-diagnoosini kanssa. Aluksi minulle annettiin elinaikaa vain 15 vuotta. Tiedän, että tämä on hymistelyä. Olen käynyt läpi kaikenlaisia hoitoja. Alkuaikoina söin lääkketä, jotka pistivät pollan sekaisin, kun on menty vuosia eteenpäin lääkkeet ovat parantuneet ja olen saanut elää hyvää elämää vaimoni kanssa ja toivon, että minulla on vielä vuosia edessä.

Vielä kerran, oli mukava tutustua iloisiin ihmisiin. Toivottavasti tapaamme uudestaan.

Kalle58
kalle58 | 17.11.2008 klo 09:37:06