Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Piupaut elinikäennusteille!

Ensimmäinen vastaukseni katosi kuin tuhka tuuleen. Jos se ilmestyy, olen kuitenkin sen takana.
Tässä kuitenkin yksi mielipide.
Olet todella hukassa, jos halusit tukea ihmisiä, joilla on jo syöpä.
Vaikka halusit tuoda valoa, valosi ei riitä. Anna vaikka 10 vuotta elinaikaa hänelle, joka sairastaa, hän sairastaa joka tapauksessa sen ajan, joka hänellä on elettävänä. Ja odottaa koko ajan kuinka pian kuolee. Niinhän tekevät muutkin ihmiset. Ei meistä kukaan tiedä elinikäänsä!
Olen uskovainen, luterilainen selvennykseksi, ettet ajattele turhia.
Minulla on se lohtu, että TIEDÄN lunastajani elävän, Hänen, joka on kuolleista noussut ja elää lunastaaksensa ne, jotka Häneen uskovat.
Mitä tahansa tapahtuu, minulla ei ole huolta, ei kuukauteen, viikkon tai moneen vuoteen.

Jos elämäsi on ennusteiden varassa, tarkoitan Sinun oma elämäsi, se on todella vaikeata.

Toivon, että mittaat vain omaa elämääsi, toisten kautta et voi elää.

Mitä teet elämälläsi sen jälkeen, kun Sinua ei enää ole?

Tee rauha, sopimus Jumalan ja Hänen Poikansa kanssa, ja Sinulla on turva elämässä, mitä tahansa tapahtuukin.

Virheet, väärät tai oikeat ennusteet eivät kaada niitä, jotka turvaavat Jumalaan. Kiitä Häntä, joka hallitsee ihmeet.
elämässä mukana | 25.11.2009 klo 17:03:59