Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV
Hei Puna06 ja muut kohtalotoverit!Terveiset myös täältä Tampereen seudulta. Olen Taysi:n asiakkaana ja nyt on vuodessa takana 10 venesektiota. Arvot olivat kesäkuussa erinomaiset mutta nyt tuntuu että "veri kiehuu", joten eiköhän tulevan viikon labrat kerro taas jotain kohonneista arvoista...vielä ei ole ollut ongelmia tromposyyttien ja leukosyyttien kanssa joten sektioilla on pärjätty. Saapi nähdä kuinka kauan? Tällä hetkellä naama punoittaa, korvat soi ja pää tuntuu raskaalta. Mulle lääkäri kertoi vuosi sitten että tauti on hoidettavissa ja ennuste yhtä hyvä kuin kellä tahansa kulkevaisella. Aika kuitenkin näyttää missä mennään ja kaikki on niin yksilöllistä.
Meillä kaikilla on varmaan erilaisia vaiheita tämän sairauden kanssa, joskus masentaa ja tuntee ehkä pelkoakin vaikkei välttämättä syytä olisikaan. Tauti on kuitenkin aika harvinainen mutta nykyisten tutkimusten avulla löytyy paremmin kohtalotovereita. Voisi olla "terveellistä" tavata ja jakaa kokemuksia. Jos olette keräämässä joukkoa "punanahkoja" koolle Tampereen seudulle niin olen mieluusti mukana...Lauantai-illan ratoksi pistän teille tämän tämän Omar Khaijamin runopätkän tuomaan toivoa ja jaksamista...
"Kuin vierii virta
aavikolla tuuli puhaltaa,
mun päivistäni tänään
taas päivä katoaa.
mut milloinkaan
en murehtinut,
ole päivää kahta
en päivää joka jäi jo taa
en päivää tulevaa"
(jospa oaisimmekin elää noin)
T: Hemohessu
T: Hemohessu