Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tapaaminen Tampereella 17.4.2010

Hei PV-ystävät!

Minullakin on iloista kerrottavaa tautitilanteestani. Kerroin silloin elokuussa 2007, kun pyörryin venesektion jälkeen (verta otettiin reilusti ja käsivarsi alkoi vuotamaan vielä työpaikalla uudelleen).
Tämän jälkeen minun ei ole tarvinnut venesektioissa käydäkään. Kontrollit (labrakokeet) ovat 3 kk:den välein ja lääkärin tapaan kerran vuodessa, ellei mitään akuuttia ole ennen sitä. Tämän vuoden helmikuussa otetut verikokeet olivat: HKR 38, BHb 115, Leuk. 9,5,
B-Trom 480 jne. Olen tosi iloinen näistä hyvistä arvoista.
Olin kuulevinani, että lääkäri sanoi maaliskuussa vastaanotolla, että joskus tuo JAK2 voi lakata tuottamasta noita runsaita solumääriä (en nyt uskalla varmasti sanoa kuulinko oikein, en edes uskaltanut pyytä toistamaan, kun kuulosti niin hyvälle). Luusärkyjä on ollut, varsinkin öisin (minullahan oli se luukuoliokin tuossa oikeassa polvessa, joskus 6 vuotta sitten).

Toivotan teille antoisaa tapaamista siellä Tampereella. Liityn taas seuraan kun kokoonnumme täällä Helsingissä tai Lahdessa.

Lämpimiä kevätpäiviä kaikille ja hyvää vointia toivoo Rallu
rallu | 17.4.2010 klo 12:37:44