Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Pv-läisille

Hei kaikille ja kiitos vastauksista!
Kysyin lääkäriltäni kirjallisesti, otetaanko toista luuydin-näytettä yleensä tai koskaan, mutta enpä ole saanut vastausta. Tuskinpa vaan ainakaan minulle tehdään, kun tilanteeni on kai vakaa. Minulla nuo punasolut tosin vain jatkavat nousuaan aina heti venesektion jälkeen ja nyt viimeksi hkr oli 0,49, mutta esim. trobot vain jotain 293.
Eivät ole olleet niin alhaalla koskaan. Olen kuullut, että näissä veritaudeissa voi käydä niin, että kun korkeita hmgl- ja hkr -arvoja ensin lasketaan venesektioilla, niin sitten niiden arvot saattavat romahtaa niin, ettei niitä saa ylös enää Epollakaan. Toivottavasti ei sinulle käy pysyvästi niin, koska ei kai tuo 110:n hemoglobiinikaan (sen enempää kuin liian korkeakaan) ihan normaali sentään ole. Tsemppiä ja toivotaan parempia aikoja ja arvoja sinulle ja kaikille muillekin ja hyvää kesän jatkoa kaikesta huolimatta!
t. Puna06
PS. Artsi sinulle vielä, että lupasin Lahdessa ilmoitella, kun tulemme perheeni kanssa Porvooseen päin. Kävimme pikaisesti keväällä saaristossa (mutta emme Porvoossa) sillä aikaa, kun tytär oli kuuntelemassa lempibändiaan Sipoossa. Hän tulee Porvooseen elokuun puolessa välissä taas samaa bändiä kuuntelemaan (15.8.). Ilmoittelen, jos pääsemme häntä tuomaan ja olisi ihan mukavaa tavata sinua ja vaimoasi kahvikupposen merkeissä jossain Porvoon kahvilassa, jos ehditte.
Puna06 | 21.7.2009 klo 11:12:27