Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: kohta neljä vuotta diagnoosin jälkeen

Olin hehkisesti niin lamassa aluksi etten voinut kun itkeä.Itkin kolme kuukautta niin,että kyyneleet polttivat kasvoni kaksi kertaa.Eihän minulla ollut silloin tietokonettakaan.Silloin kun sain tietokoneen en vielä salloin tiennyt tästä palstasta mitään.En muista mistä minä löysin tämän palstan.Käyn lukemassa myös rintasyöpäyhdistyksen palstaa.Kirjoitinkin aluksi sinne niinkauan kunnes eräs nimimerkki kirjoitti,että hän ei halua lukea meidän ei kroonikkojen kirjoituksia.Silloin minä lopetin sinne kirjoittamisen.Olin itse hoitoalalla 35 vuoden ajan hoitanut syöpään kuolevia.Minulle sana syöpä oli samaa kun kuolema.En voinut uskoa ,että voisin siitä selvitä.Oli se henkisesti niin kova juttu etten ollut siitä selvitä.Olin henkisesti niin pohjalla,että sanoin itselleni ettei ollut kun yksi suunta ylöspäin.Se syöpäleikkaus oli elämäni pahin painajainen.Meni kolme vuotta kun muistin sen leikkauksen.Sanoisimpa liiankin hyvin.Sanoin itselleni,että se mitä tapahtui on ollutta ja mennyttä.Sitä ei voi muuttaa.Siksi on paras unohtaa se.Sen todettuani tuntui ,että olin päässyt selville vesille.Nyt voin todeta,että on elämää syövän jälkeen.karlip 11
karlip11 | 28.12.2008 klo 22:40:22