Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: lihomista

Hei tuulikki ja muut
Olen itse nyt syönyt tamofenia kolme vuotta ja painokäyrä nousi kuin raketti kohti suoraan ylös. 36-38 vaatteet vaihtuivat hetkessä 42-44. Kyllä harmitti ja kun ihmiset puhuivat selän takana ystävilleni miten olen lihonnut ja joku sanoi jopa suoraan, että miksi siten päästän itseni lihoamaan, tuntui tosi pahalta. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana paino on pudonnut liki kuusi kiloa, nyt menee jo koko 40 jotenkin päälle. Mitään koppaskeinoja en ole käyttänyt vaan sama kevyt terveellinen ruokavalio kuin ennenkin. Olen sitä mieltä, että elimistöltä menee oma aikansa ennen kuin se tottuu siihen koskeviin muutoksiin kuten tamofenin aiheuttamiin hormonaalisiin muutoksiin. Nyt tuntuu taas hyvältä kun kuulee positiivista palautetta. Monet kysyvät olenko alkanut dieetin johon olen vastannut, että joo elimistöni alkoi tottua syömääni tamofeniin. Kaikki eivät sitä ymmärrä, mutta eipä heidän tarvitekkaan.
Voimia teille kaikille, toivon, että tekin saatte vielä kokea saman kevennyksen kun minäkin. Uskon, että elimistö ajan kanssa alkaa tottua uuteen tilanteeseen ja aineenvaihdunta normalisoituu.
ps Silloin kun aloin syömään tamofenia minut punnittiin ja kontrolleissa on painoa seurattu, sanoivat, että tamofeni saattaa aiheuttaa painon nousua... ja niin teki.
mieli mustana | 5.1.2008 klo 08:59:32