Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: lihomista

Täällä kanssa yksi "sopivasti" lihava Tamofenin popsija. On se kumma ettei kaikki lääkärit vaivaudu kertomaan tuosta lihomisjutusta. Lymfahoitajani tosin kertoi että Tamofen turvottaa ja kun se 5 vuotta on syöty, olen kuin toinen ihminen....juu, mutta viime kontrolleissa kuulin, että mun pitääkin syödä jotain muuta vielä 2 vuotta, siis sen 5 vuoden jälkeen. Oliskohan se sitten Arimedex, en taaskaan muista. Muistikin on mennyt mutta sen voi laittaa vanhuudenkin piikkiin.

Minä olin sytojen aikaan niin heikossa kunnossa (saattoi olla 500 kcal päiviä, olen laihduttanut laskemalla kaloreita ja kerran huvikseni laskin miten vähän kerrankin syön), joten laihduin lähes 10 kg. Mihin minulla olikin varaa. Mutta heti kun makuaisti parani aloin herkutella. Jotenkin koin, että minun pitää palkita itseäni syömälle ne kaikki leivokset, jotka jäivät lautaselle sahanpurunmakuisina. Oli tapana ystäväni kanssa käydä kahvilla kun olin hoidoissa. Hän sitten halusi tarjota jotain hyvää. Ja niinpä sitten lihoin takaisin kaiki laihtumani kilot ja vielä muutaman päälle.

Kiva kuitenkin kuulla, Hempukka, että se on todellakin totta, että uusi elämä voi koittaa, nyt vaan joudun odottamaan vielä 3 vuotta. Tamofenit aloitin v. 2004.

Pitäisköhän tuota karppausta oikeasti kokeilla, pullahiirelle se voi olla aika rajua?

kukkamaaria | 15.1.2008 klo 20:18:35