Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: LYMFOOMALAISET
Aikamoinen yllätys todella ollut tuo sairautesi löytyminen!?Vaikkei mullakaan kauaa varotellut,nivuset vaan turpos mahdottomasti(tietty luulin läskiä karttuneen!)ja sitt toinen jalka turpos niin etten päässy kunnolla käveleen siitä sitt lääkäriin ja"sitä rataa"eteenpäin aika pian.Kirjoitit että syöpä todettiin 98 ja hoidot sait 2000,2001 mitä siinä "välissä" tapahtu?Tutulta kuulostaa muuten:välillä sitä rämpii"epäilyksen suossa"vähän joka asiasta sitten arki taas vie mennessään,onneksi.
Itse en ole ollut mikään urheiluihminen mutta jonkunlaisessa kunnossa kuitenkin,kyllä hoidot vei loputkin mehut.Olen työn puolesta päässyt Aslak kuntoutukseen,se oli kivaa.Sama juttu: paino nousi hoitojen aikaan n.20 kg,eikä sen pudotusta pitänyt maailman tärkeimpänä asiana,mutta nyt voin olla vähän tyytyväinen kun olin viime syksystä kevääseen painonhallinta-ryhmässä ja olen saanut kaikki pois.Joten toivotan sullekkin TSEMPPIÄ tälläkin saralla.On oikeesti olo ja kunto kohentunut..vaikka pikkujuttu onkin...
- LYMFOOMALAISETsoikku
- Re: LYMFOOMALAISETinkamari
- Re: LYMFOOMALAISETsoikku
- Re: LYMFOOMALAISETVaarain
- Re: LYMFOOMALAISETVaarain