Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Pelkäätkö syöpää
En osannut pelätä rintasyöpää,mutta jäin mammografiassa kiinni 2005.Siiä meni oikea rinta ja kainalo myös tyhjennettiinn.Sain leikkauksen jälkeen sädehoidon.On mennyt yli kolme vuotta.Olin toukokuussa kontrollissa ja kaiken pitäisi olla hyvin.Syön vielä vajaat kaksi vuotta antestrogeeniä.Onhan niitä kuumia aaltoja ollut,mutta nyt alkaa jo helpottaa.Olen päättänyt,että elän nyt normaalia elämää.Olen ollut jo yli vuoden leikkausjonossa uuden rinnan tekemiseksi. Että se siitä hoitotakuusta.Olen lukenut,että on 2-3 vuoden jonot.On ehdotettu leikkauksuksia Kuopioon ja jopa Helsinkiin.Mene vain rohkeasti lääkäriin.Minulle se syöpä oli romahdus,sillä olin hoitanut kuolevia syöpäpotilaita 35 vuoden ajan.minulle sanottiin,että kyllä sinä selviät.Ajattelin,että puhukaa mitä tahansa,mutta minähän en usko.Olen nyt vuoden aikana laihtunut 11 kiloa ja sokeritautilääkitystä on vähennetty ja kaikki verikkeiden arvot ovat normaaleja.Tuntuu,että voin hyvin .Kyllä elämä jatkuu syövän jälkeenkin.Etkän sinä edes tiedä onko sinulla syöpä.Mene vain lääkäriin.Voiha sinulta löytyä joku muu tauti kun syöpä.Ota asiat silloin kun niitä tulee eikä pelätä etukäteen.Terveisin karlip- Pelkäätkö syöpääTilta
- Re: Pelkäätkö syöpääKarhutar
- Re: Pelkäätkö syöpääTilta
- Re: Pelkäätkö syöpääkarlip11
- Re: Pelkäätkö syöpääkarlip11
- Re: Pelkäätkö syöpääsoikku
- Re: Pelkäätkö syöpääTilta
- Re: Pelkäätkö syöpääsoikku