Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Elämää etäpesäkkeiden kanssa
Mielestäni olen itse rintasyövän jo sairastanut ja sain "jälkitautina" etäpesäkkeitä ympäri luustoa. Goolailin eilen "rintasyövän hoito ja seuranta"-sanoilla asiallisen tekstin rintasyövästä kokonaisvaltaisesti. Siinä oli melkein selvällä suomen kielellä etäpesäkkeistä eli jos nt toukokuussa tilanne tablettihoidosta riippumatta on pahentunut, siirrytään sytoihin (YÄK!).Tuonhan näkee sitten,joten antaa hevosen surra sillä kun on isompi pää. Kuitenkin huolestuttavat nämä jatkuvat kivut, joiden paikka vaihelee. Sen vuoksi en voi etukäteen suunnitella esim. yökyläilyjä matkoineen, vaan on lähdettävä heti kun tuntee olevansa kunnossa. Olen jo niin monta kertaa sopinut ja suunnitellut menoja viikonlopuksi, mutta aina on joku paikka alkanut särkeä niin, että tuskin pääsee sängystä. Taaskin sitä kirjoitellaan sängyssä, kun ei selän vuoksi kunnolla edes WC:hen pääse.t. Yökukkuja Syyslapsi
- Elämää etäpesäkkeiden kanssamks