Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Mistä uskoa tulevaisuuten???
Olin toukokuussa kolmivuotiskontrollissa.Kaiken pitäisi olla hyvin.Aluksi oli vaikeaa itkin kolme kuukautta.Kasvoni paloivat kahdesti kyynelistä.Tiesin,että se tehtiin mitä piti tehdä,mutta tunnetasolla en voinut hyväksyä rinnanpoistoa.Olen ollut yli vuoden leikkausjonossa,että tehtäisiin uusi rinta.Tuntuu ettei sinne leikkaukseen pääse ikinä.On alkanut jo neljäs vuosi ilman oikeaa rintaa.Minulla on harrastuksena kuntosali kaksi kertaa viikossa.Lisäksi kuulun vapaaehtoiseen mielenterveysyhdistykseen.Minulla on muitakin sairauksia.Olin diaknoosin jälkeen vuoden sairaslomalla sitten pääsin eläkkeelle.Leikkauksen lisäksi sain sädehoidon.Syön kaikkiaan kolme vuotta antiestrgeeniä viisi vuotta.Ne aloittivat minulle vaihdevuodet.Minulla oli liikaa estrogeeniä.Voimia kohtalotovereille.- Mistä uskoa tulevaisuuten???pikkumyy-41
- Re: Mistä uskoa tulevaisuuten???helmikuu
- Re: Mistä uskoa tulevaisuuten???Tigerlily
- Re: Mistä uskoa tulevaisuuten???karlip11
- Re: Mistä uskoa tulevaisuuten???karlip11
- Re: Mistä uskoa tulevaisuuten???Rantamaikki