Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Miten keskustella puolison kanssa?
Hei, minä olen samanlaisessa tilanteessa (eri syöpä)kanssasi.Hoitoja vielä saan, mutta taannoin jo väläyteltiin, että tämä olisi se viimeinen yritys.
Ei minulla valitettavasti ole mitään neuvoa, kuinka keskustella. Vaikeaa asiasta puhuminen on, mutta yritän aina välillä saada ajatuksiani esille. Pakottaahan ketään ei voi puhumaan eikä edes kuuntelemaan. Olemme pikku hilja päässeet alkuun, miten toivoisin asioiden järjestyvän, sitten kun ne viimeiset ajat koittavat.
Uskon, että meillä on auttanut asiaa, kun miehellani on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa hän voi purkaa omia tuntojaan ja puhua myös muiden kanssan
Samalla lailla minä olen tehnyt, kun sinäkin, eli kirjoittanut ylös toiveitani ja ihan käytännön järjestelyjä myös.
Erilaisia päiviä todellakin on matkassa paljon, välillä on kuin ei olisikaan sairas ja välillä taas alakulo valtaa mielen ja sairautta ja tulevaisuutta vatvon ajatuksissani useammin kuin olisi tarpeen.
Valitettavasti tästä ei tainnut olla mitään apua, mutta voimia ja tsemppiä teille koko perheelle!
Huomenna on jo taas uusi päivä ja toivottavasti pirteä sellainen:)
- Re: Miten keskustella puolison kanssa?Rile
- Re: Miten keskustella puolison kanssa?aivokasvain 2010