Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Luustoon levinnyt rintasyöpä
Hei,Sain rintasyöpädiagnoosini 10/2008 (kokopoisto, kainalotilanne 8/14, paikallinen tauti, gradus III) ja ensimmäisessä vuositarkastuksessa 10/2009 taudin todettiin levinneen luustoon, keuhkoihin ja maksaan. Kuudennen sytostaattihoidon jälkeen jouduttiin jo vaihtamaan lääkekombinaatiota, sillä tauti antoi viitteitä etenemisestä. Kuulostaa "sairaalta", mutta tarinasi antaa minulle toivoa: olet saanut hoitoja kolmen (?) vuoden ajan levinneeseen tautiin ja kohdallani tämä tarkoittaisi sitä, että saattelisin tyttäreni vielä koulutielle.
Olen vasta alkutaipaleella tässä elämää ylläpitävällä lääkityksellä elämisessä ja esim. kivuista ei ole vielä kokemusta. Pientä kypsymistä tautiin on tullut eli "tätä ei enää huvittaisi sairastaa vaan tää voisi palata keskivertoarkeen". Itseäni auttaa jaksamaan 5-vuotias tyttäreni, mutta kuten jo sanoin, olen vasta (toivottavasti) alkutaipaleella...
Kaikkea hyvää ja sitä jaksamista toivon sinulle!
- Luustoon levinnyt rintasyöpäPuppana
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäelina123
- Terveenä kohta 8 vuotta syövästä parantunut
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäTiedokas
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäpienetsanat
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäaniliini-58