Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Luustoon levinnyt rintasyöpä
Minulla on taustalla vuonna 2000 sairastettu rintasyöpä.Olin silloin 37vuotias.Ensin leikattiin säästäen ja siitä neljän kuukauden kuluttua kokopoisto.Sain silloin sädehoidot 25 kertaa ja tamofenia 5 vuotta. Viime kesänä todettiin levinneeksi luustoon ja keuhkoihin. Olen saanut luustonlääkityksenä zometaa tiputuksina neljän viikon välein.Parin viikon päästä vaihdetaan bondronat tabletteihin.Olen myös saanut taxol/ebirusiini yhdistelmää kuus kertaa tiputuksena neljän viikon välein. Ja helmikuun alusta lähtien syönyt sytostaatteja tabletteina kerran viikossa(navelbine).Tänään lääkäri ilmoitti,että syöttää tuota navelbinea mulle vielä neljä kuukautta. Sen jälkeen olisi tarkoitus siirtyä hormoonihoitoon.Onneksi luusto ei ole oireillut mitenkää.Minulla on metastaaseja kaularangassa,selkärangassa ja molemmissa lonkissa.Olen nyt palaamassa töihin,sairaslomaa olisi ollut vielä kesäkuulle asti,mutta kunto on hyvä,joten työt kutsuu.- Luustoon levinnyt rintasyöpäPuppana
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäelina123
- Terveenä kohta 8 vuotta syövästä parantunut
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäarjuska
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäTiedokas
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäpienetsanat
- Re: Luustoon levinnyt rintasyöpäaniliini-58