Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Xeloda ylläpitävänä
Sairastuin rintasyöpään ensimmäisen kerran 1995 ja toistamiseen 2007. 12 vuotta uinunut emo lähetti etäpesäkkeen rintalastaan, jossa se nyt on ollut ainukaisena 4 vuotta. Saan myöskin Xelodaa, 24 kierrosta ( yksi kierros =14 pv ja sitten viikon lepo) on jo takana. Samalla saan myös Navelbineä kapselimuotoisena, sitäkin jo puolitoista vuotta takana.Olen ns trilpanegatiivinen. Xeloda rasittaa minullakin kämmeniä, jalkapohjia ja jalkojen kynsiä sekä jonkin verran suun limakalvoja. Käsien ja jalkojen vaivat ovat pysyneet kurissa Hydranilla ja suolakylvyillä. Suun ongelmissa on auttanut Aftexin spray/geeli.Minulla ei ole ollut turvotuksia, auttaneeko siihen liikunta, jota aktiivisesti harrastan, kun siihen hyvin kykenen ja jaksan.Miten sitten sopeutua jatkuvaan lääkitykseen? Jotenkin siihen on "solahtanut", siitä on tullut minun rutiiniani. Mainitsemani liikunta piristää myös mieltä ja toisaalta hyvä kunto auttaa jaksamaan lääkityksenkin paremmin. Mutta vaikka tunteet kulkevatkin välillä vuoristorataa, mikä on inhimillistä, niin yritän pitää mielessä TOIVON ja sen, että elämme elämää emmekä syöpää.
- Xeloda ylläpitävänäMarjisW
- Re: Xeloda ylläpitävänäulappa
- Re: Xeloda ylläpitävänäLaineet
- Re: Xeloda ylläpitävänäriitta47
- Re: Xeloda ylläpitävänätoiveikas
- Re: Xeloda ylläpitävänäulappa