Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Xeloda ylläpitävänä

Minulla on Xeloda-putki vielä alussa, olen nyt syönyt kaksi 14 päivän jaksoa nyt väliviikko menossa. Sairastan levinnyttä munasarjasyöpää ja tämä oli suunnilleen viimeinen vaihtoehto mitä päätettiin kokeilla. Tauti on levinnyt mm maksaan ja maksa-arvot nousivatkin hurjasti kesän aikana kun olin vielä Hycamtin kuurilla. Yllätykseni oli suuri kun ensimmäisen Xeloda-kuurin jälkeen maksa-arvot olivat tippuneet huomattavasti, nyt sitten jännityksellä odotan onko suunta sama tämän toisen kuurin jälkeen.

Minulle ei vielä kahden kuurin aikana ole tullut ihmeempiä oireita Xelodasta, ainoastaan sellaista olin huomaavinani, että kuurin aikana hengästyn helpommin. Nyt väliviikolla ei hengästymistä ole niin paljoa, en sitten tiedä johtuuko tämä Xelodasta vai jostakin muusta. Kädet ja jalat ovat ainakin vielä ihan ok enkä kynsissäkään ole havainnut toistaiseksi muutoksia. Eli jos näin jatkuu niin ihan hyvä, vielä kun vaikuttaisi tuohon syöpäänkin, eka kuuri ei ainakaan vielä syöpämarkkeria laskenut.
toiveikas | 18.10.2011 klo 15:46:04