Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tämäkin päivä koitti . .
Hei!Jaksamista ja voimia sinulle.
Isäni kuoli kohta tarkalleen kolme kuukautta sitten. Nyt on alkanut tulemaan se lopullisuuden tajuaminen - itkuja tulee ihan päivittäin. Onhan niitä hyviäkin hetkiä, muistaa kaikenlaisia tapahtumia menneisyydestä. Mutta aina ne silmät kostuvat niitä muistellessa. Näin käy varmasti vielä pitkän aikaa.
Minäkin olin isäni vierellä, kun hänen lähtönsä aika koitti. Minulle tuli vielä samana päivänä tunne, että lähde vielä katsomaan isää sairaalaan. Minun piti mennä vasta seuraavana päivänä, mutta lähdinkin sitten vielä illalla ajamaan sairaalaan. Meiltä oli matkaa sinne yli 70 km, ja olin seitsemän aikaan illalla perillä. Isä nukahti ikiuneen 20.45....
Tuo outo ja yksinäinen olo on tuttu minullekin, siltä se tosiaan aluksi tuntuu. Tai tuntuu se vieläkin siltä...... Ja monenmoiselta muutaltakin - kaikenlaista ajatusta sitä pyöriinkin päässä kun surun ja kuoleman kanssa "joutuu kasvokkain".
Voimia kaikille samassa tilanteessa oleville!
- Haimasyöpä joka on levinnyt maksaan Huolestunut lapsenlapsi
- Re: Haimasyöpä joka on levinnyt maksaan Huolestunut lapsenlapsi
- Tämäkin päivä koitti . .Huolestunut lapsenlapsi
- Re: Tämäkin päivä koitti . .Karhutar
- Re: Tämäkin päivä koitti . .jaa mullako
- Re: Tämäkin päivä koitti . .Supi
- Re: Tämäkin päivä koitti . .Hennarii80