Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: CEF

Heippa ja kiitos hyvistä neuvoista!!
Ensimmäinen sytostaattihoito on jo takana ja perjantaina pitäisi olla seuraava.(mikäli labrat sallii)
Olin kyllä aika huonovointinen n.neljän päivän ajan ensimmäisellä kerralla.Primperaan ei minulle sopinut ,olin ihan tuskainen ja levoton,mutta nyt kokeillaan uusia droppeja.
Muuten olenkin voinut aika hyvin ja käynyt töissä(tehnyt lyhennettyä työpäivää ja kokonaan sairauslomalla 5-päivää hoitoon liittyen.
otan nyt juomista mukaani ,näitä limakalvoja kyllä tarvii myös huoltaa ,olen huomannut sen jo nyt...kitos vinkeistä!
Niin ja tukka lähti myös,tehtiin myös kotiparturi ajelu..aika karu olen ,mutta äkkiä tottuu.
peruukin olen hankkinut ,se on ihan kiva,mutta jotenkin kireä..pidän sitä lähinnä töissä.huivi on kyllä paljon mukavampi ja viileämpi myös.Kesällä varmasti siirryn kokonaan huivikauteen.
Ollaan Tarutar samaa ikäluokkaa muuten.. kyllä nämä ulkonäköasiat ovat edelleenkin tärkeitä!
Minulle nämä keskustelupalstat ovat ehkä tärkein vertaistuki..olen vähän sellainen toisten kuulija enkä kauheasti haluaisi muita vaivata.täällä siitä ei tarvitse niin paljoa ottaa paineita kun tietää,että muillakin on samantapaisia murheita.
Räntää tänäänkin sataa ,mutta aurinko laskee vasta klo 18...siis kevään odotusta teille kaikille!
Kultsikki

kultsikki | 3.3.2010 klo 12:02:49
  • CEF
    kultsikki
    28.1.2010 klo 13:56
    • Re: CEF
      ursus
      29.1.2010 klo 13:35
        kultsikki
        29.1.2010 klo 13:55