Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: luuydinnäyte

Moi!
Harmin paikka että olet joutunut noin inhottavan kokemuksen kokemaan. Minulta atettiin luuydinnäyte 2009 syksyllä. En edes ymmärtänyt pelätä koska en ollut lukenut että olisi kivulias. Uskon että on todella suuri merkitys kuka näytteen ottaa...tai siis ottajan taidoista. Minulle sanottiin että näytteen ottaa sairaalan paras näytteenottaja enkä tuntenut tomenpiteestä oikeastaan mitää. Sain Diapamia ennen toimenpidettä ja otin vastaan kaiken minkä tarjottiin. Puudutuskaan ei pahemmin sitten tuntunut ja näytteenotto meni tosi hyvin. Olin rutistanut lääkäriä kiitokseski jos olisin tiennyt että olis voinut joutua kitumaan. Joten toivon että sinulle ei enää tule tällaista hirvittävä kokemusta. Pidän peukkuja ja voi mennä tosi hyvin tämä homma! Vihlovaa kipua oli ajoittain jälkeenpäin aika pitkään mutta se oli pientä. Minua hoidetaan Helsingissä
t. marsu
marsu | 3.1.2012 klo 11:57:32