Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma kantasoluhoidon jälkeen
Mulle tehtiin tämä kantasolusiirto maaliskuussa. Puoli vuotta sen jälkeen oli hyvää aikaa.Näitä kuvaamiasi oireita ei minulla ollut.Varoitettiin kyllä, että suun limakalvot saattavat vaurioitua, näin ei kohdallani käynyt. "kurlasin" suutani aina kun söin tai join jotain.Eikä myöhemminkään oe kurkussa tuntunut mitään ylimääräistä. Tämä lima mikä kertyy nieluun , johtuu varmaan tupakoinnista. Kannattaa uskoa lääkäriin. Sairaalasta olen saanut voimakkaita särkylääkkeitä,niillä on kivut pysyneet siedettävänä, tosin mulle annettiin sädehoitoa ihan kuukausi sitten, mikä poisti myös kipuja.Täällä on nyt menossa neljä eri keskustelua käsittäen myeloomaa.Jos sinäkin Maajut aiot olla mukana pitempään (olet kovasti tervetullut), niin kirjoittele tuohon Selinan alkamaan keskusteluun "elämää myelooman kanssa", siellä kirjoittelevat muutkin kohtalotoverit sekä huolestuneet omaiset. Sieltä saat myös asiantuntevia neuvoja.
Hyvää huomista päivää!!
- Re: Myelooma kantasoluhoidon jälkeenaarsu