Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Missä vaiheessa teidät on TUTKITTU kunnolla?

Soitin polille ja pyysin että jouduttaisivat aikaani, saas nähdä kuinka käy. Soitin myön ilmaiseen "syöpänumeroon" ja siellä ystävällinen nainen kertoi ettei ole kuukauden kahden väliä koska ne muut luomet tutkitaan. Minä vaan olen niin malttamaton. Tuntuu etten voi jatkaa elämää ennenkuin mut on tutkittu. Ihan ku kaikki olis kesken vielä. Minulla on ultraan meno myös, sekin olisi ollut vasta kesällä mut toivon et senkin ajan saan pikemmin. Aluksi oli puhe vatsan ultraamisesta patin vuoksi, mutta polilla hoitaja tiesi kertoa että myös nivusalue ultrataan, eli ilmeisesti ne imusolmukkeet. Ja se oli huojentava tieto. Minulla on myön reidessä ja pohkeessa kova patti, ollut muutamaia vuosia, voisiko olla jotainnhyvälaatuisia ihomuutoksia, vai liekö syöpää. Nekin hätyy sitten näyttää lääkärille. Pitäisi alkaa laittaan paperille ylös oireita ja löydöksiä, että muistaa sit kerralla mainita kaikki. Vasymyksestä puheen ollen, mie olen jatkuvasti todella väsynyt, nukun erittäin paljon. Ennen pidin sitä mulle ominaisena mut en sit tiiä johtuisko sairaudesta.
Joo, potkitaan eteenpäin, yhdessä ja oikeen urakalla. ;)
melanooma | 8.4.2008 klo 21:07:49