Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: ihmeitä tapahtuu
Niin uskohan on tosi henkilökohtainen asia. Mullakin oli kyllä iso ja agressiivinen kasvain eli varmaan aika samoja annostuksia. En ollenkaan usko että olet vähäänkään huonompi ihminen, mä en ole ainakaan hyvä, mutta kovasti itse rukoilin ja halusin ja uskoin parannusta ja mulle oli se tukka tosi tärkeä. Mutta toki se parantuminenkin. Ja ajattelin tästä kertoa jotta muutkin voisivat 'kokeilla' rukousta, jos näin voi sanoa, ei se varmaan huononna asiaa.. Ja oma asenne on tärkeä, mä tein tästä kasvaimesta 'sivuseikan', menin töihin ja touhusin muuta, onneksi olin niin normaalivointinen. Katselin tilastojen hyviä lukuja parantumisista, mitkä tänä päivänä on hyviä, pohdin siis hyviä asioita. Söin luontaistuotteita, paljon kotimaisia marjoja (mm. tyrniä) ja muutenkin tosi terveellisesti.Mutta vasta tämän kokemuksen jälkeen ymmärrän sanojen 'usko, toivo ja rakkaus' merkityksen. Kun toivoo tarpeeksi ja uskoo saavansa sen mitä pyytää niin saa sen sekä ympäröi itsensä rakkaudella, hyvillä asioilla niin se edesauttaa... No toivottavasti ei kuullostanut lässytykseltä, nämä ovat oikeasti tosi henkilökohtaisia asioita, mutta pakko kertoa muillekin. Rukoilen jaksamista, itse täällä töissä yritän kesäloman unohduksen jälkeen saada työasioista selvää...
- ihmeitä tapahtuumarjakuusi44
- Re: ihmeitä tapahtuukukkamaaria
- Re: ihmeitä tapahtuumarjakuusi44
- Re: ihmeitä tapahtuuhelmikki
- Re: ihmeitä tapahtuusyövästä parantunut