Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: ihmeitä tapahtuu
Uskoahan saa jokainen mihin haluaa...Mutta kyllä minunkin puolesta rukoili moni - valtionkirkon jäseniä, pelastusarmeijassa käyvä ystävällinen mies, ortodoksi-ystäväni...Mutta ehkä mä en sitten ollut "tarpeeksi hyvä" ihminen itse, vai miten selittäisit tuon?Tukan menetys on kuitenkin pikkujuttu kaiken rinnalla, itse en kyllä jäähattua olisi varmaan ottanutkaan (Meilahdessa sanottiin ettei se Taxoteren kanssa tehoaisi mutta onko tässä taas kyse syton annostuksen määrästä ehkä, minulla iso ja aggressiivinen kasvain), koska siinä on kuitenkin se pieni epävarmuustekijä, viittaan muihin keskusteluihintästä asiasta.
Hyviä vointeja etenkin kaikille, jotka kärsivät kovasti noista haittavaikutuksista, kuten minä ja myös heille, joille hoidot ovat onneksenne olleet helpompia kestää.
Itse uskon kuitenkin, että ihmisten elimistöt/kasvaimet/hoidot ovat kaikki yksilöllisiä tekijöitä, jotka vaikuttavat mikä mitenkin keneenkin. Ja luulenpa, että se fyysinen kunto, joka itselläni ei ole koskaan ollut kovin hyvä, vaikuttaa sekin. Vaikka Meilahdessakin sanottiin ettei sillä ole merkitystä.
- ihmeitä tapahtuumarjakuusi44
- Re: ihmeitä tapahtuukukkamaaria
- Re: ihmeitä tapahtuumarjakuusi44
- Re: ihmeitä tapahtuuhelmikki
- Re: ihmeitä tapahtuusyövästä parantunut