Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KLL

hei vaan kaikille kll kavereille olen omasta historiastani kirjoitellut aikaisemmin .kantasolusiirto systeriltä tehtiin joulukuussa 2003 ja kaikki oli jo hienosti,mut nyt marraskuun puolivälissä tauti alko vilkuttaa ja oon vetänyt täs 4 sytos kuurii ja vasteet on nyt hyvät kaiken moista flunssaa ja korvatulehdusta (ei ennen ikinä)on ollut ja sairaala reissuja sen myötä.odottelen jatkoja suunnitelmissa tehdä lymfosyytti siirto siskolta nyt täs ihan lähi aikoina.olin just korva lekuris ja tsekattiin poskiontelot et on jees, kun varjostumia ollut mut oli vaan kystia eikä tarvii ilmeisesti ruveta poistamaan.jonkin verran ottaa pattiin et tauti rupes kaiken koetun jälkeen uusiin kun itse oli jo siinä uskos että se oli taakse jäänyttä elämää.yritän kuitenkin olla max positiivinen kun olen huomannut et kavereita menee tost vähän niinkuin suorilt jaloilt et ei tääl koskaan huomisesta tiedä.odotellaan.ter masa .
masa 53 | 18.4.2008 klo 23:12:13
  • KLL
    viivi64
    7.4.2008 klo 14:13
    • Re: KLL
      redhair
      8.4.2008 klo 23:01
      viivi64
      14.4.2008 klo 16:42
        Maya