Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Haimasyöpä ja sen uusia hoitomuotoja mutta mistä???
Hei!Ja eipä mitään...
Jotenkin olet ollut mun mielessä siitä, kun vastasin sinne ekaan ketjuun ensin siitä, että et ollut saanut vastausta. Oletko muuten lukenut sen, en huomannut, että olisit sinne kuitannut? Kävin tänään nostamassa sitä pikaisesti, kun huomasin töitten lomassa, että sinä olit käynyt toiseen (tai oikeastaan kolmanteen) vastaamassa.
Minusta sinä kaipasit tukea, siksi sen toisen ketjun sinne aloittelin... Joskus pitää vaan aloittaa jotakin... Tiedän, että siellä on ihmisiä, jotka oikeasti ajattelevat ja välittävät. Halusin myös sinun tietävän, että sinua siellä ajatellaan, siksi täältä tavoittelin sinua. Käypä siellä aina lukaisemassa, mitä ihmiset kirjoittelee, ja kerro myös "kuulumisia", minulla on sellainen tunne, että ihmiset haluaa kuulla... Ainakin minä haluan kuulla...
Käyn varmaankin ylihuomenna torstaina kirjoittelee sinne palstalle. Minulla on työjuttujen kanssa nyt sen verran kiire, että luultavasti ensi yö menee valvoessa ja en ehdi nyt tätä enempää kirjoittelemaan.
Olet minun iltarukouksessa. Halauksia sinne ja voimia jaksaa!
t. Siruliini
- Haimasyöpä ja sen uusia hoitomuotoja mutta mistä???sininen kalsiitti
- Re: Haimasyöpä ja sen uusia hoitomuotoja mutta mistä???sininen kalsiitti
- Re: Haimasyöpä ja sen uusia hoitomuotoja mutta mistä???sininen kalsiitti
- Re: Haimasyöpä ja sen uusia hoitomuotoja mutta mistä???siruliini