Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Aina jotakin...

Hei!
Olen tosi pahoillani puolestasi, aika huolimatonta ja ajattelematonta toimintaa lääkärieden puolelta.
Tunsin sinuun yhtäläisyyttä sen verran että sinulle oli tehty sisarussiirto. Tarkoititko luuydinsiirto. Minulle tehtiin luuydinsiirto toukok.2004. Sairastuin 02/2004 akuuttiin myeloisen leukemiaan ja sain kaksi sytostaattihoitoa ja sitten siirtoon. Minulla oli myös pikkuisen hyljintää eli sopivasti minullekkin sanottiin. Cytomegalovirus yhdesti, hoidoss käynti rasittavaa kaksi viikkoa kahdesti päivässä kävin 60 kilom.päässä kun en halunnut jäädä sairaalaan. Herpestä usein ja suun limakalvot edelleen herkät ja syön edelleen Valtrexia estohoiona. Muuten tilanne hyvä.
Toivon sinulle jaksamista ja jos haluat keskustella niin kirjoittele. Toivottavsti sinulla on läheisiä ihmisiä joille voit purkaa ajatuksiasi ettet jää yksin.
tuikku | 7.4.2006 klo 18:33:08