Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re:Re: Aina jotakin...
Hei!On se tänä päivänä uskomatonta ,miten ihmistä kohdellaan
tämän sairastuttuaan vakavasti. Mieheni sairastaa aivokasvainta itse sairastan myeloomaa , sairastuin 2002
myös meidän ukki sairastaa lymfoomaa ja saa siihen nyt hoitoja.Olen läheltä seurannut monelta taholta vaikeasti sairaan ihmisen hoitoja, ja olen todella huolissani tilanteesta mihin se on menossa kun sairairaiden ihmisten hoidoissa säästetään ja säästetään, ja loppua ei näy. Ukille tuli kuume sytojen välissä ja joutui sairaalaan otettiin näytteet , keuhkot kuvattiin ja antibioottikuuri. JA seuraavana aamuna mahdollisimman pian
terveyskeskukseen 6 hengen huoneeseen missä yskiviä sairaita potilaita, hän syöpäpotilas joka on infektioherkkä, onko tämä enää hyvää hoitoa syöpäpotilaalle ja sama toistu kun kuume uusi
Mieheni kävi mangeettikuvassa ja he sanoivat että tulee kirje kotiin tuloksesta, sanoin ettei käy että haluamme keskustella lääkärin kanssa kuvista että siinä samalla voidaan kummatkin kysellä jos on jotain kysyttävää ja se on vaikea paikka kirjeellä tai soitolla saada ikäviä uutisia. Niin sitten saimme neurologille ajan tuloksia kuulemaan .Itse en ole vielä hoitoja saanut mutta varmaan pian kun veren paraproteiineja on 37.8 mutta virtsassa ei ole vielä, kallossa sano olevan jotain muutoksia en huomannut kysyä onko se kriteeri aloittaa hoidot.Tästä tuli melko pitkä, mutta toivottavasti jaksoitte lukea.Kyllä omaisista on pidettävä huoli että saa parasta mahdollista hoitoa.
Aurinkoisia kevätpäiviä ja hyvää vointia kaikille
Iitsu
- Aina jotakin...äippä
- Re: Aina jotakin...tuikku
- Re:Re: Aina jotakin...iitsu