Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: gradus 2 oligoastrosytooma, outoa?
Moi Hipsurouva!Koko maaliskuu meni näiden oireiden kanssa painiessa sekä kodin ja sairaalan väliä sahatessa. Nyt olo on jo parempi. Väsymys on hellittänyt, huimaus ja pahoinvointi myös. Tasapainohäiriöitä tulee vieläkin aina välillä. Mitään järjellistä syytä ei ole löydetty. Kävin myös konsultaatiossa yksityisellä neurologilla. Minulla tutkitaan nyt perusteellisesti elimistöni suolat(virtsasta, ei verestä), ettei mahdollisesti ole suolan vajetta tai liikaa. Määrättiin ruokavalio invertaario sekä mahdollisesti myöh. vaihdetaan epilepsia lääke. Mulla leikkauksen jälkeen automaattisesti annettiin trileptal ja ne sopi, mutta itseasiassa mä en oo ikinä kyseenalaistanut lääkitystä(?). Mun kohtaustyyppiä ei ole edes ikinä määritetty, mahdollisesti trileptal lääke voi jopa lisätä mulle kohtauksia.
MRI otetaan toukokuussa uudelleen. Lääkärit eivät usko mahdolliseen kasvaimen uusimiseen, koska tasapainoelin on kaukana paikasta mistä kasvaimeni leikattiin.
Minulla on myös ihan sama fiilis, että töihin tekisi jo mieli...No yritetään kestää, ei muuta kuin paljon kärsivällisyyttä sinulle. Kuullaan!
-paris-
- Re: gradus 2 oligoastrosytooma, outoa?hipsurouva
- Re: gradus 2 oligoastrosytooma, outoa?paris