Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: gradus 2 oligoastrosytooma, outoa?

Hei vain!

Kiva, kun vastasit. Muistankin, että olen lukenut aikaisemmin sinun jutun. Kuullosti silloin älyttömän kohtuuttomalta joutua oleen 10kk oireiden kanssa. Pahinta näissä "oudoissa" tilanteissa on kestää tämä v*__ epätietoisuus.

Sanottiinko sinulla nämä oudot oireet epilepsiaoireiksi, vai päättelitkö itse niiden olevan epileptisia? Oliko sinulla oireita koko ajan vai ajoittain 10kk ajan? Mulla on epilepsia kohtauksien oireet vähän erilaisia kuin nyt, eikä itse kohtaukset ole mulla lisääntyneet.(koputan puuta :))

Siis kävitkö 10kk ajan 3 kertaa mangneetissa eikä mitään löytynyt vai mitä tarkoitit, kun kirjoitit ettei mitään "suurempia muutoksia ollut"? Lääkäri ei voi antaa kortisonia, jos ei ole turvotusta. Turvotus näkyy MRI:ssä, mutta makro pienet kasvut ei näy välttämättä. Tässä tulee kohta hulluksi, kun mihinkään ei voi luottaa. Juttelin lääkärin kanssa ja mulla on uusi MRI 3kk päästä. Odottavan aika on pitkä. Tolkuttomaan väsymykseen lääkäri ehdotti jotain piristettä siis huumetta, mitä jossain tapauksissa erikoisluvalla myönnetään aivokasvain potilaille. Seuraavaksi taidetaan lähteä sitten vieroitukseen. ;)

Onko jollekkin myönnetty näitä erikoisluvalla saatuja piristeitä ja onko niistä ollut apua?

-paris-
paris | 13.3.2007 klo 17:00:50