Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
VELCADE HOITO
Tervehdys,Myeloomani todettiin loka/marraskuun vaihtessa 2008 aika korkealle nousseen senkan (117) ansiosta.
Olen sen jälkeen saanut näitä perinteisiä lääkehoitoja. Mitään kantasolusiirtoahan minulle ei iän puolesta voida ajatellakaan (73v).
Hoitoni jatkuivat tuohon Revlimid koostumukseen. Sen yhteydessä alkoi sitten tapahtua.Ensin todettiin että silloista tilaani M-KOMPONETTI 2 ei kyseisellä hoidolla saada paremmaksi,joten minut pantiin ns ylläpito-hoitoon kokeeksi. Lääkeannoksia vain pienennettiin. M-komponentti nousikin nopeasti 15, mutta kun samalla todettiin että minulla on lisämunuaisen vajaatoiminta, lääkitystä muutettiin taas. Dexametason lopetettiin ja siirryttiin hydrocortisoniin. Sitten kuvauksiin, pitkät luut, keskivartalon magneettikuvaus ja vielä koko vartalo TT-kuvat. Johan löytyi vaikka mitä. Pysytään kuitenkin vain Myeloomassa. Ärhäkkä Myeloomani oli noussut luolastaan ja synnyttänyt halkaisijaltaan 6-7 cc suuren syöpäkasvaimen, selkärangan viereen. Se painaa kahta hermoa ja aiheuttaa ajoittain sietämättömät kivut vasempaan jalkaan ja olkaniveleen. Tätä kasvainta yritetään nyt "liuottaa" pois, mikä kuulemma saattaa ola mahdollista.
OHHOH, tulipa pitkä tarina, eihän kukaan tällaisia jaksa lukea. Tarkoitukseni oli kysyä, onko jolla kulla kokmuksia tästä VELCADE hoidosta, sen sivuvaikutuksista ja tehosta.
Kaunista syksyä kaikille Myelooteille.
quisto
- VELCADE HOITOquisto2008
- Re: VELCADE HOITOKristaemilia
- Re: VELCADE HOITOanemonet