Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Suonet ja sytostaatit
Hei kaikille.Mulla oli infuusioportti koko hoitojen ajan ,joten en tiedä mitään siitä hirveestä pistelystä jota katsoin kun toisilla oli suonet hukassa.Itse portti toimi koko ajan moitteettomasti,joten voin suositella sitä lämpimästi jos vaan on mahdollisuus saada sellainen.Sanoinkin etten anna sitä koskaan pois jos joudun sairaalaan niin pyyttäisin tipan siihen ,mutta se ei käy kun sitä olisi huollettava aina määräajoin.Mulla asennettiin pumppujouluk.2006 ja poistettin elok 2007. Mulla on lapset jo aikuisia,mutta olen koko ajan miettinyt miten jaksatte te joilla on pienet lapset ja rankat hoidot päällä,millä jaksaa ottaa syliin,pelata kimbleä jne. kun kaikki voimat tarvitaan jo arjen pyörittämisessä ja omassa jaksamisessa.Joten tsemppiä ja portteja vastaanottamaaan jos vaan tarjotaan.- Suonet ja sytostaatitmarjar
- Re: Suonet ja sytostaatitKarhutar
- Re: Suonet ja sytostaatithiutale
- Re: Suonet ja sytostaatitnyppy
- Re: Suonet ja sytostaatitminmaija