Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Autologinen kantasoluhoito takana, kauhun paikka.

Hei!
Minulle tehtiin tämä autologinen kantasolusiirto vuosi sitten.Samanlaisia kipuja ja oireita oli minullakin.Sain melkein heti siellä sairaalassa tämän Noro viruksen .Siihen eivät antibiooti tehonneet.Koko tämän suljetun ajan (23 vrk.)minulla oli ripuli.Myös tämä kanyyli joka oli tuossa oiken solisluun alla murtui.Sen jälkeen se laitettiin toiselle puolen kaulaa,mutta aivan väärään paikkaan.Taas uuteen paikkaan,ilman puudutusta,samoinkuin edellisten ompelu.Myös minulla oli toista viikkoa kuume korkealla.Sain monta pussillista verta ja verihiutaleita.Tässä hoidossahan veriarvot laskevat aivan alas.

Kyllä tämä kantasolusiirto on jokaiselle kova paikka.Olin kyllä varautunut tähän,ja osasin tsempata itseäni.Vähitellen kunto siitä parani ja pääsin kotihoitoon.Toivottavasti Sinä saat tästä hoidosta pitempiaikaisen avun.Minulla oli tämän siirron jälkeen 5kk. hyvää aikaa.
Hyvää vointia ja nopeaa paranemista!!
aarsu | 20.3.2008 klo 19:32:08