Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Autologinen kantasoluhoito takana, kauhun paikka.
Hei JoukoOlin odotellutkin jo sinun paluutasi tänne sivuille. Itselläni on töissä ollut aika kiire, joten en ole aiemmin ehtinyt kommentoida sinulle.
Koin samanlaisen romahduksen kuin, mistä itse kerroit. Toipuminen meni kuitenkin hyvin, kuten jo silloin aiemmin tällä palstalla kerroin. Minä sain apua läheisiltä, joille sain keroa ja jotka jaksoivat kuunnella tapahtumia ja tsempata jaksamisen kanssa. Mahdollisimman pian lähdin pihalle ensin istumaan ja sitten pikkuhiljaa kävelemään. Ihmistenilmoille en mennyt kovin äkkiä, kun vastustuskyky oli niin huono, mutta liikkuminen ja ulkoilma auttoivat jaksamaan henkisestikin.
Näin keväällä koettelemukset palaavat aina mielee. Kuitenkin olen voinut todella hyvin ja uskon vakaasti, että tauti meni siinä rytinässä. Jos sinulla on mahdollisuus tavata oman sairaalasi syöpätautien kuntoutusohjaajaa niin suosittelen ottamaan yhteyttä. Omassa sairaanhoitopiirissäni ko. henkilö oli oiva kuuntelija ja neuvoja vielä töihin paluun jälkeenkin. Aurinkoista kevättä ja kuntoutumista. T. ekalle
- Re: Autologinen kantasoluhoito takana, kauhun paikka.yx syöpäläinen
- Re: Autologinen kantasoluhoito takana, kauhun paikka.ekalle