Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Hoidot Suomessa ja muualla
Ei ole sattunut silmään ketään, jota olisi hoidettu syövästä ulkomailla. Mahtaako teitä olla minun lisäkseni toisiakin. Tunnen kyllä täällä Espanjassa monta tyytyväistä syöpäpotilasta. Jokunen tyyttymätönkin on, mutta heillä useimmiten tyytymättömyyden syy on oma kielitaito ja pihiys. Jos ei osaa riittävästi kieltä, niin sitten maksullinen hyvä tulkki ja homma hoituu. Niin minullakin on ollut. Minulta on poistettu kilpirauhassyöpä, hoidettu lynfaattista leukemiaa ja poistettu 16 melanoomaa ja jostain niistä lähteneitä maksan kroonisia etäispesäkkeitä. Koskaan ei ole tullut esiin ikäni. Ei yksikään lääkäri ole huomauttanut, että olette jo saaneet elää tarpeeksi kauan, joten hoitoja vähennetään. Ei, täällä iäkkäämmät ihmiset ovat arvostettuja ja kunnioitettuja kansalaisia.Näitä hoitoja ei muuten maksa Suomi, vaan Espanja.
Suomessa varmaankin on osaava ja asiantunteva syöpähoito, mutta kyllä sitä löytyy muualtakin.
Tämä tuli vaan mieleeni, kun näissä jutuissa usein valitetaan Suomen priorisointia tuossa potilas asiassa.
Hoitajat jopa jaksavat hymyillä. Nyt tietysti tämmöisenä kanta-asiakkaana alkavat sekä lääkärit, että hoitajat olla tuttuja.
Viimeksikin ihotautilääkrillä käydessä, oli paikalla nuori minulle tuntematon lääkäri. Jouduin odottelemaan aika pitkään, ja arvelin lääklärillä menevän aikaa, kun tutustuu pitkään sairaskertomukseeni. Lääkäripä tulikin pyytämään anteeksi, kun kestää, mutta paikalle oli pyydetty ylilääkäri, joka on hoitanut minua ja pitkään, kun veisi niin pitkään paneutua kertomukseeni.
Homma hoitui ja taas otettiin koepaloja.
Voidaan
Torppari
- Hoidot Suomessa ja muuallaTorppari
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallahilleviivi
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallaTorppari
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallahilleviivi
- Re: Hoidot Suomessa ja muuallaTorppari