Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Menossa vartijasolmuketukimuksiin ja leikkaukseen
Yritän nyt tätä tietä saada kontaktia teihin muihin, joita näemmä kuitenkin on. Minulla (olen 29 v. nainen)luomenpoiston yhteydessä muutama vko sitten todettiin pahanlaatuinen melanooma. 6.4.olen menossa luomikohdan leikkaukseen...ottavat siis pakarastani 5 cm joka suuntaan ja syvyyssuunnassa lihakseen asti ihoa pois. Samalla tehdään vartijasolmuketutkimus.Tuntuu vaan niin epäreilulta koko tilanne, syvyysluokitus oli vain 0.98...leikkaus tuntuu jotenkin turhalta. Joudun hautaamaan tämän vuoksi toukokuun puolimaratonhaaveet ja kaikki tuntuu muutenkin äkkiä merkityksettömältä ja tylsältä...Pitkä treenaus ja omasta kropasta monen vuoden ajan huolta pitäneenä tuntuu epäreilulta, nyt revitään kaikki auki ja kuulemma imusolmukkeiden poistosta (ne joista otetaan näytteet)aiheutuu jalkaan elinikänen turvotus.
Mutta kaipa tämä täytyy kestää...gradukin meni tauolle ja kaikki tuntuu väsyttävän minua enemmän kuin koskaan ennen. Lienee psyykkistä.
- Menossa vartijasolmuketukimuksiin ja leikkaukseen melanomanainen
- Re: Menossa vartijasolmuketukimuksiin ja leikkaukseen melanomanainen
- Re: Menossa vartijasolmuketukimuksiin ja leikkaukseen Melanoomamatka