Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Eri hoidot ja niiden sivuvaikutukset
Hei teille kaikille.Olen vasta hoidot aloittaneena aika ymmälläni ja mietteissäni eri hoitomuotojen ja niistä aiheutuvien sivuvaikutusten kanssa.
Olen saanut nyt vasta yhden kerran hoitona doketakseli+herseptin cocktailin ja tarkoitus on olla näin 3 x ja sitten CEF x 3 perään ja sitten säteet.
Olen voinut tästä eka kerrasta ihan hyvin, oikeastaan mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut, paitsi että tukka on harventunut.
Mieltäni jäi kuitenkin kalvamaan kun hoitaja sanoi, että sitten vasta kun CEF alkaa, kannattaa niitä sivuvaikutuksia odotella.
Kuinka on kanssasisaret, miten te olette erilaisten hoitojen viidakossa jaksaneet. onko tullut pahoinvointeja ja mitä muuta ja millaisia, kertokaa.
Tietenkin toivon, että jatkossakin minulla menee ok, mutta kaikki tieto on mielestäni tarpeen että tietää sitten missä mennään eli kommentteja, please
- Eri hoidot ja niiden sivuvaikutuksetheleena131
- Re: Eri hoidot ja niiden sivuvaikutuksetKristitty Lilja