Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketään
Heipsminä sairstan myös levinnyttä syöpää ja minun tilanteeni on että olen kroonikko. Elän sytostaateilla ja niin kauan kun ne tehoavat.Samat sivuoireet minullakin.Minua helpotta se ettälapseni ovat aikuisia joten pääsen hiukka helpomalla.Onhan tämä tosi yksinäistä sairastaa.Minulla on ympärillä ymmartäväisiä ihania ystäviä ja kavereita mutta eivät he ymmärrä minun sairastavan ajatuksia,pelkoa,väsymystä ,toivottomuutta,surua ja yleensä sitä oksettavaa oloa hoitojen aikana ja koko hoito viikolla. Minua potkii eteenpäin kuitenkin se että pyrin elämään joka hetkeä ja tietysti toivon että löytyisi sellainen lääke joka parantaisi minut edes vähäksi aikaa.Minun pienet ilot tulevat siitä että joka kerta kun menen hoitoihin niin näen että en ole yksin. Meitä on paljon jotka sairastamme.Oletko saanut tietoa onko paikkakunallasi vertaistuki toimintaa? Voisit kysyä sitä esim.syöpäyhdistykseltä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja jaksamista yhna murkkuikäisen kanssa. Hyvää kevättä sinulle ja kaikille sairauden kanssa kamppaileville:=).
- En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänKristitty Lilja
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänsyövästä parantunut
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänKristitty Lilja
- En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänsyövästä parantunut
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänsyövästä parantunut
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänreetu