Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketään
Pakko vastata, vaikka en enää täällä kovin usein kirjoittele. On niin tutun tuntuista juttua, itse olin tuossa vaiheessa vuosi sitten, eli joulukuussa oli ensimmäinen sytostaattihoito, ja huhtikuussa viimeinen. Olin myös todella väsynyt, ja joka paikkaa särki enkä olisi jaksanut olla missään....Nyt elämä hymyilee, tukka on kasvanut, leikattukin jo kerran, kiharat hieman ehkä jo suoristuneet....Vointi on sellainen, että en olisi tosiaan vuosi sitten uskonut, että niistä hoidoista toipuu. Heinä-elokuussa olin vielä paljon väsyneempi ja vatsakin oli silloin huonommassa kunnossa.
Ei tämä varmaan mitään auttanut, mutta yritin rohkaista, että kyllä se siitä menee, ja niinkuin kirjoitit, rantaviiva on sinulla jo vähän näkyvissä....Saatko sinä samaa hoitoa loppuun asti? Minulla oli ensin kolme Taxoterea ja sitten kolme CEF:iä, ja ne aiheuttivat vähän erilaisia tuntemuksia.
Toivotaan, että jäljellä olevat hoidot menevät hyvin!
t. Ellinoora
- En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänKristitty Lilja
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänsyövästä parantunut
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänKristitty Lilja
- En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänsyövästä parantunut
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänsyövästä parantunut
- Re: En tahdo jaksaa mitään enkä ketäänellinoora