Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Kontrolli ei tuonut helpotusta!
Lähdin tänään toivoa täynnä munuaissyövän ensimmäiseen kunnolliseen kontrolliin. Ensin keuhkokuva ja sitten se kauhunpaikka vatsan uä-tutkimus. Kauhunpaikka siksi koska siellä oikeasta munuaisesta löytyi pahanlaatuinen kasvain viime vuoden kesäkuussa. Ja niinpä tietenkin jotain löytyi taas. Maksan ja sappirakon välistä löytyi jokin hyvin pieni "kysta"? kooltaan 7,5mm. Tätä tilannetta jäädään nyt sitten seuraamaan. Seuraavan kerran maksaa ja muita sisäelimiä tarkastellaan kolmen kuukauden kuluttua ct-kuvauksella. Pahimmalta tuntui kuitenki se, että silloin kun munuaissyöpä löytyi minulle puhuttiin että maksassa oli ollut jotain muutoksia mutta että ne olivat hyvälaatuisia. Nyt eivät röntgen osastola saaneet kesäkuun ct-kuvia aukaistua että olisivat voineet tarkastaa näkyykö kyseinen muutos jo siellä. Röntgen lääkärit sanoivat että minulla ei ole syytä huoleen, mutta arvaatte varmaan että ei se paljoa lohduttanut. Urologi lohdutti myös minua sanomalla että ei tämän takia kannata yöunia menttää ja on harvinaista että munuaissyöpä uusisi sille alueelle. Kehkokuva oli puhdas kuten myös labra tutkmukset ja ainokainen munuainen toimiin loistavasti.Kaikki pelot ovat taas ilmassa ja suunnitelen omia hautajaisiani. Tuntuu että en enään jaksa tätä. HALUAN OLLA TERVE!!!!
-Hevostyttö-
- Kontrolli ei tuonut helpotusta!Hevostyttö
- Re: Kontrolli ei tuonut helpotusta!Hevostyttö
- Re: Kontrolli ei tuonut helpotusta!Hevostyttö
- Re: Kontrolli ei tuonut helpotusta!Mari keskipohjanmaalta