Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: seksuaalisuus ja sädehoito
Moi,Minulla pään alueen sädetys loppui helmikuun alkupäivinä ja kyllä oli hiljaista pedin puolella pitkään jo ennen sitäkin. Koin ensi alkuun aikamoista syyllisyyttä asiasta, kunnes juttelimme mieheni kanssa ja hän totesi vain, että jollei petijumppaan osallistu kahta halukasta, niin se on tarpeetonta.
Miehenikin oli alkuvuodesta yhä niin järkyttynyt kasvaimen leviämisestä ja sädehoidossa ravaamisestani, että ei ollut liiemmälti haluja kummallakaan. Pidimme siis taukoa monta kuukautta yhteisellä sopimuksella, että odotetaan kunnes kummastakin tuntuu hyvältä. Koittihan sekin päivä vihdoin ja nyt rakastelemme useammin kuin vuosiin. Pitkä selibaatti vahvisti selvästi meidän suhdettamme ja virkisti jo nuivahtanutta seksielämää. Harmi vain, että tämäkin asia piti oppia vasta syövän kanssa…
Kaikki tuntuu tällä hetkellä olevan kohdallaan ja vointini on todella hyvä. Mieheni osti minulle polkupyörän ja varoitti minua lähtemästä ensimmäisellä kerralla ajamaan yksin, koska tasapainoni on onnettoman huono. Mutta minä tyttöhän en huonoja neuvoja kuuntele, joten fillarin selkään vaan ja menoksi! Varttitunnin polkemisen jälkeen silta taklasi minut laittomasti ja tuloksena oli reilusti asfaltti-ihottumaa, yksi murtunut peukalo ja uuden kypärän hankinta. Onneksi saan kipsin pois ensi viikon keskiviikkona ja normaali kesä pääsee alkamaan. :)
Aurinkoista kesää kaikille!
- Hipsurouva
- seksuaalisuus ja sädehoitoAnni_52
- Re: seksuaalisuus ja sädehoitohipsurouva
- Re: seksuaalisuus ja sädehoitoJatkoaika