Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: seksuaalisuus ja sädehoito
Kiitti kaikille jotka vastasivat.Minulle annettii sädehoitoa päähän maks määrä vuoden alussa. Ja kuten hipsurouvakin niin minäkin tunnen aika huonoa omaa tuntoa haluttomuudesta. Mieheni on myös ymmärätnyt asian hienosti ja sanoi, että odotetaan. Meikäläinen on myös sellainen "pitkäpinnainen" ihminen jolle tuo odotus sana on vaikea soveltaa. Minähän lohoin myös sen kortisoonin syönnin aikana lähes 10kg ja se järkyttää nyt mua. Olen kuin kävelevä porsas. Kun puhuin siitä miehelleni hän sanoi, että on aivan sama mitä painat kunhan olet täällä. Ei kai sitä oikein itse vieläkään ymmärrä tätä sairauden vakavuutta. Sukulaiset odottaa hautajaisia ja meikäläinen vaan näyttää voivan ulkoisesti paremmin. Ovat onneksi lopettaneet huomauttelemisen lihoamisesta ja hiusten lähdöstä. Hiukset ovat jo suht mukavasti kasvaneet. Nyt täytyy vielä muistaa suojata auringolta.
Kaunista ja aurinkoista kesää kaikille kohtalotovereille
Anni_52
- seksuaalisuus ja sädehoitoAnni_52
- Re: seksuaalisuus ja sädehoitohipsurouva
- Re: seksuaalisuus ja sädehoitoJatkoaika
- Re: seksuaalisuus ja sädehoitoAnni_52