Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Maksan krooniset metastaasit
Hei elämänkevät!Täällä myös pienten lasten äitinä olen aika paniikissa. Mulla on maksassa metareita ja lääkäri oli aika pessimistinen. Huomenna aloitetaan vielä hoidot, jos niillä saatasisiin metarit häviämään. Olen kolmeviikkoa odotellut hoitojen alkua ja olen tosi väsynyt ja joka puolella tuntuu kolotuksia. maha on ollut kipeänä jo pitkään, mutta se ilmeisesti on ollut jäännityskipua, kun tuntuu että vatsalihakset ovat krampissa koko ajan.
Lohduttavaa että täällä on kuitenkin ihmisiä, jotka elelevät metareittensa kanssa
Mullahan on levinnyt rintasyöpä, mikä sinulla?
Huomenna alkaa siis taxol ja avastin.
Uskotaan, että lääkkeitä vielä on. En ymmärrä, miksi minun nyt pitäisi kuolla, kun olen vielä nuori ja perhe tarvitsee minua..mutta ei kai sitä kukaan ymmärräkkään. Olen katkera välillä terveille tulevaisuutta suunnitteleville, itse en tulevaisuutta uskalla ajatella iltaa pitemmälle.
Halauksin Julia
- Re: Maksan krooniset metastaasitoptimisti
- Re: Maksan krooniset metastaasitelämänkevät
- Re: Maksan krooniset metastaasitjulia
- Re: Maksan krooniset metastaasitriikka 75
- Re: Maksan krooniset metastaasitriikka 75
- Re: Maksan krooniset metastaasitjaa mullako
- Re: Maksan krooniset metastaasitTorppari
- Re: Maksan krooniset metastaasitHaaveilija
- Re: Maksan krooniset metastaasitTorppari
- Re: Maksan krooniset metastaasitHaaveilija