Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Aivokasvain potilaiden seuranta mäntytiellä??
Hei vaan,Toivottavasti mäntytielle saadaan toinenkin neurologi ja tilanne korjaantuu! Itse en ole käynyt mäntytiellä vaan Lohjalla ja tilanne on siellä ollut koko ajan sama kuin nyt mäntytiellä. Kolmen vuoden aikana minulla on ollut 5 käyntiä, kaikki seurantaan liittyneitä, soitttoaikamahdollisuutta ei koskaan ole varsinaisesti tarjottu, vaan kehotettu menemään suoraan ensiapuun jos tulee ongelmia. Näistä viidestä käynnistä 2 on ollut sille neurologille, joka alussa nimettiin omalääkärikseni, joten seurantani on ollut neljän neurologin varassa. No, olenpa ainakin saanut monta mielipidettä!
Keväällä epilepsiani akutisoitui ja heinäkuussa jälleen uusi neurologi otti tapaukseni hoitaakseen. Olin erittäin tyytyväinen tähän uuteen tuttavuuteen ja ajattelin, että nyt homma helpottuu kun on joku, johon voi ottaa myös puhelimitse yhteyttä! EEG:n jälkeen sain uuden ajan neuron polille ja oletin, että nyt aikani on uudelle "oma"lääkärilleni, joka on vastannut hoidostani viime aikoina erittäin kiitettävällä tavalla. Tämän viestin luettuani tartuin heti luuriin ja soitin neuron ajanvaraukseen. Yllätys, yllätys (?!) aikani olikin toiselle lääkärille, vieläpä sellaiselle, joka ei koskaan ole hoitanut minua. Hän olisi siis ollut viides minua hoitanut neurologi kolmen vuoden ja 6 käynnin aikana! Se siitä omalääkärisysteemistä...
Tällä kertaa olin todella tiukkana ajanvaraukseen soittaessani ja sain kuin sainkin ajan siirrettyä omalle lääkärilleni - ja vain kaksi päivää myöhemmäksi! Kyse ei mielestäni ole siis siitä, etteikö omalääkärisysteemi olisi mahdollista toteuttaa, vaan siitä, ettei siihen ole halua. :(
Lohjan neuron kanssa taisteltuani totesin jälleen kerran, kuinka onnellinen saan olla siitä, että oma onkologini Syöpäklinikalla on ollut koko ajan sama ja erittäin paneutunut asiaani. Näinhän omalääkärisysteemin pitäisikin toimia!
- Re: Aivokasvain potilaiden seuranta mäntytiellä??hipsurouva
- Etu- ja sukunimet viesteissäYlläpito
- Etu- ja sukunimet viesteissäYlläpito