Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Aivokasvain potilaiden seuranta mäntytiellä??

Hei !
Täällä ilmoittautuu yksi tuumoripolin potilas. Minäkin olen vähän epäillyt, miten homma siellä lähtee pyörimään, kun ei-vielä-valmistunut-neurolologi astuu ** Ylläpito poistanut osan viestistä ** eli kokemuksen ja tietämyksen saappaisiin !!??
Ihmekös hän saikin niin paljon aikaan, kun teki töitä omalla ajalla !
** Ylläpito poistanut osan viestistä ** on kyllä todella hyvä lääkäri, hän otti vakavasti jokaisen oireen, eikä vähätellyt mitään. Viimeksi olin hänen vastaanotollaan kesäkuussa jolloin hän sanoi, että soita tänne vaan heti, jos oireita tulee. Seuraava aika minulla on vasta joulukuussa ja sitten tapaan tämän uuden neurologin.
Oletko sinä jo tavannut uuden lekurin? ** Ylläpito poistanut osan viestistä **

Kirjoittelen tänne heti seuraavan kontrollin jälkeen niin tiedän enemmän. Meidän ei totisesti pidä hyväksyä tilannetta, jos asiat siellä menee huonompaan suuntaan.
Toivotaan kaikki, että ** Ylläpito poistanut osan viestistä ** tulisi opiskelujen jälkeen takaisin tuumoripolille !

elina | 14.9.2006 klo 18:49:23