Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KLL:sta

hei.KLL.n kanssa on eletty vuodesta 2001.ensimmäiset 2 vuotta pelkästään kontrollissa,Sitten alkoi ärhentelemään ja hoidot aloitettiin.vuonna 2003 jouluviikolla sain siskoltani joululahjaksi kantasoluja.parivuotta siinä meni sairausloman merkeissä.nyt kaikki on olut hienosti ja olen ollut työelämässä takaisin jo 2.5 vuotta.Valon näkeminen ja usko paranemiseen ,tuntuu että minua se auttoi eteen päin kuin myös läheisten tuki.Mutta tämä tautihan on sellainen että se saattaa olla eikä tarvitse hoitoja vuosikausiin,ei saa vaan alkaa sairastaa jos ei ole sairas vaan on vain todettu tämä tauti ,sanoi minulle lääkäri aikoinaan.kait vaan aika antaa ymmärrystä ja jollakin lailla hyväksyy että näin on käynyt.Alkuun aina kyseli itseltään että miksi just mulle tuli tämmönen tauti,mut Meilahdessa usein käydessäni katselin siellä hema polilla muita ja paljon nuorempia kohtalo tovereita ja ajattelin että no miksei minullakin.hei mut tästä selviää ja jos århentelee hoidot on suomessa hyvät.Toivottavasti saat jotain tolkkua tästä sepostuksesta.kirjoitellaan.kaunista ja hyvää AURINKOISTA kesää.
masa 53 | 17.5.2007 klo 21:25:08