Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: PAJUNKISSA!
No tervepä terve!Olipas hyvä, ettei löytynyt mitään epäilyttävää! Sitä en kyllä ihan ymmärrä, miten joillekin voi käydä juuri noin kuin mainitsit, että ensimmäisellä kertaa "ei tärppää".. itselläni on ajatus, että jotain on tai sitten ei ole! Mutta toivottavasti oireisiisi löytyy vielä selitys! on kamala olla, jos tietää ettei ihan ole kunnossa - tai jos joutuu miettimään että keksiikö sitä muka itse oireensa.
Mulla menee tilanteeseen nähden mainiosti, kävin tossa välillä taas leikkauttamassa "palan pois aivokasvaimesta" ja kotona ollaan taas. Kaikki meni suunnitelmien mukaan, ja silmämääräisesti kaikki on poistettu. Magneettikuva parin kuukauden päästä kertoo vasta tilanteen. Oli kuinka oli, nyt saa leikkelyt vähäksi aikaa riittää mun puolestani - pidetään nyt ainakin joku vuosi välissä...jos vaikka menis taas yks 30 vuotta ennenkuin on leikkauskunnossa!
Oikein hyvää Juhannusta kaikille, nautitaan minkä voidaan omien rajoitustemme mukaan!
SuviAnne
- PAJUNKISSA!SuviAnne
- Re: PAJUNKISSA!Pajunkissa
- Re: PAJUNKISSA!SuviAnne
- Re: PAJUNKISSA!Pajunkissa