Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: PAJUNKISSA!
Heissulis vain!Täällä minä palloilen... Lähes joka päivä vähän kuin eksynyt muumimörkö. :)En ole osannut oikein kirjoittaakaan mitään, kun asia ei ole edennyt. Mutta olisi kai pitänyt väliaikaiset oikein hyvät uutiset kertoa. Siitähän sitä aina saa kaikki energiaa, kun tulee hyviä uutisia..
Sain magneettikuvieni tulokset toukokuun 18. päivä (öh, muistaakseni...). Neurologi aloitti tapaamisemme tiukalla kyselyllä silmäoireistani (värve) ja vasta kun tivasin, että noh, ne kuvat, mitä niissä.. Hän ohimennen sanoi vain, että "normaalin puitteissa" ja jatkoi silmieni ihmettelyä.
Tilasin myöhemmin lausunnon itselleni. Mitään ei ainakaan tässä kuvauksessa löytynyt. Ei ms:ään eikä ylimääräiseen kasvuun viittaavaa "saatu esiin". Lausunnossa luki kylläkin, että "syvällä valkeassa aineessa kaksi aivan pientä leukoairoosia, mikä on normaali löydös". Eli kato alkaa kudoksissa käydä ja ilmeisesti se on sitten normaalia. Tai sitten minusta tulee kohta dementikko... Välillä en kyllä ihmettele... :b Tavarat kun tuppaavat unohtua !!!
Syksyllä on luvassa uusi neurologin käynti ja en tiedä sitten, tuleeko uusintakuvauksia. Silmäni värväävät edelleen, välillä vasen aika pahastikin. Oikeassa kädessä on puutumista, samin joskus välillä oikeassa jalassa. Neurologi ei osannut ottaa kantaa, mistä oireet tulevat. Olen käynyt silmälääkärillä. Hänkään ei osannut ottaa kantaa silmävärveeseen. Mutta koitti rauhoitella pelkojani, kun ei magneettikuvissa näkynyt mitään selittävää tekijää. Silmiäkin tutkitaan lisää elokuussa. Yrittävät kai DNA-testeinkin saada jotain selville.
Olen toisaalta hirveän helpottunut ja ikionnellinen, mutta sitten vähän on sellainen pelko taustalla, että jossainhan vika on... Enemmin tai myöhemmin pelkään jotain löytyvän. Olen lukenut useista kirjoituksista, että ensimmäisellä kerralla ei välttämättä ole saatu kuvista mitään irti, mutta toisella kerralla sitten on ilmaantunut jotain. Voi että sitä on tyhmä, kun huolehtii...! Pitäisi vaan nauttia joka päivästä, jolloin ei ole tiedossa mitään varmaa pahaa!!!
Olen kuitenkin elänyt melkoisen kevään, käynyt läpi oman kuoleman läheisyyden ja miettinyt asioita aivan uudelta kantilta. Tulee sitten mitä hyvänsä, niin olen minä varmaan vahvempi niitä vastaanottamaan. Ja jos saan olla terveiden kirjoissa niin elämälle kiitos!
Ja kiitos kaikille ihmisille, jotka tänne kirjoittavat voimaviestejä. Vaikka tilanne ei olekaan ollut ihan sama, on tsemppihenki potkinut vahvasti persuuksiin ja sitä on kummasti noussut pimeistä syövereistä. Sinniä siis täältä on saanut.
Halauksia ja rutistuksia sinulle ja muillekin! <3 Ja hyvää juhannusta!!!
Miten sinulla itselläsi menee?
Pajunkissa
- PAJUNKISSA!SuviAnne
- Re: PAJUNKISSA!Pajunkissa
- Re: PAJUNKISSA!SuviAnne
- Re: PAJUNKISSA!Pajunkissa