Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Non-hodgkin lymfooma

Hei! Olen sairastanut just tuota samaa lymfoomaa pari vuotta sitten. Taidat olla ensimmäinen tapaus jonka tiedän sairastaneen samaa tautia...mukava kuulla että muitakin on vaikken tätä kenellekään toivoisi.
Kuinka ollakaan en tahdo enää muistaa mikä se mun hoito oli...alotettiin chop-kuurilla, mutta vaihdettiin intensiivihoitoon heti siinä alkuvaiheessa, en tosiaan muista hoihon nimeä, mut kaikkiaan 12 krt sain hoitoa ja sädetykset päälle. Pian olen ollut 2 v remissiossa. Ihanaa...mutta pelko on edelleen taustalla, siitä en ole kokonaan päässyt. Oireina mulla oli ennen taudin toteamista pahimpana yskä ja näin jälkikäteen ajateltuna väsymys, kutina päänahassa ehkä vähän yöhikoilua ja laihtumista ihan just ennen sairauden toteamista. Seuranta mulla menee 4 kk välein. Tähän saakka kaikki mennyt hyvin, samaa todella toivon jatkoltakin!
Kuusipuu | 8.11.2011 klo 19:14:15