Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Suolistosyövän ennuste?

Tänään tähystyksessä ei mitään muutoksia. Keuhkot, maksa ja haima normaalit.Veriarvot hyvät.Kaikki OK !
Elämä on niin ihanaa. Nyt seuraava kontrolli vasta vuoden päästä.
Tähän saakka puolivuosittain.

Sinun kasvaimesi on ollut pienempi kuin minun. Varmaan kaikki menee hienosti. Ja vaikka hoidot tuntuisivat hankalilta, kyllä ne kestää kun ajattelee miksi niitä annetaan.
Pidä hyvä huoli itsestäsi. Syö hyvin ja monipuolisesti. Kuitupitoiseen ruokaan olen itse satsannut. Ja kun pääset sellaiseen kuntoon että pystyt liikkumaan, kuntoile ja liiku säännöllisesti. Minulle näitä asioita tähdennettiin kun kysyin mitä voin oman terveyteni eteen tehdä.
Minulla on myös tuttavan tuttava, mieshenkilö, joka on elänyt muistaakseni toistakymmentä vuotta avannepussin kanssa. Hän käy jopa tanseissa säännöllisesti. Että ei sekään ole mikään kauhistus. Itse olin tosiaan siihen varautunut. Enkä edes sitä pelännyt. Ajattelin että kunhan vaan saan ELÄÄ !
Kunhan saat siihen rutiinia ja muutenkin toivut leikkauksesta, sekin varmaan alkaa sujua. Ja varsinkin kun se on vain väliaikainen.
Oikein paljon voimia sinulle! Ja voimia myös läheisillesi !
selviytyjä | 15.3.2007 klo 00:11:18